Daugelis sutiktų, jog vaikystė – atradimų metas, kada vaikas bando kuo daugiau sužinoti apie jį dominančius dalykus ir tyrinėja aplinkinį pasaulį. Nuo žaidimų su kitais vaikais iki įvairių problemų sprendimo būdų, vaikas mokosi atrasti savo stipriąsias puses. Vaikų pomėgiai yra įvairiausi: nuo stalo teniso mokymosi ar apyrankių pynimo iki spektaklio kūrimo ar dviračių lenktynių, tačiau visi sutiksime, jog didžioji dauguma skirtingo amžiaus vaikų savo laisvą laiką mėgsta praleisti konstruodami su LEGO kaladėlėmis. Modeliuodami jie įsijaučia į kūrėjo vaidmenį ir detales paverčia įvairiausiais statiniais – dangoraižiais, dinozaurais, senovinėmis pilimis ar mėgstamų filmukų personažais, o visa tai ne tik lavina vaikų vaizduotę, bet ir suteikia labai daug nesuvaidinto džiaugsmo.
Jau penkerius metus iš eilės Bricks4Kidz® kviečia prisijungti prie jų siūlomų edukacinių stovyklų, kurios tinka tiek mažiausiems (nuo 3 m.), tiek vyresniems (iki 12 m.) vaikams. Bricks4Kidz® programa specializuojasi veiklose naudojant edukacinius LEGO® rinkinius ir kviečia vaikus mokytis S.T.E.M (mokslo, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos) pagrindų, tobulinti savo vizualinius įgūdžius, lavinti loginį mąstymą, kurti, bendrauti komandoje, ieškoti sprendimų, varžytis bei siekti tikslo.
Didžiosios Britanijos medikai tvirtina, kad išmaniųjų technologijų naudojimas lėtina vaikų smulkiosios motorikos vystymąsi, o tai gali sukelti įvairias pasekmes, pavyzdžiui, vaikai, atėję į mokyklą, netaisyklingai laiko rašymo priemones. Vis dėlto, išmaniosios technologijos yra šių laikų neatsiejama gyvenimo dalis, reikalinga tiek suaugusiems, tiek vaikams, todėl labai svarbu lavinti ne tik mažųjų, bet ir vyresnių vaikų smulkiąją motoriką, o vienas iš būdų, siūlomas mokslininkų, būtent ir yra konstravimas LEGO® detalėmis. Ši veikla ugdo vaiko suvokimą, spalvų pažinimą bei pirštų ir rankų miklumą. Išlavinta smulkioji motorika daro įtaką vaiko savarankiškumui, nes leidžia daugiau veiklų atlikti pačiam, todėl tokiu būdu auga pasitikėjimas savimi.